De laatste dagen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Meta

16 Maart 2017 | Nederland, Scheveningen

Maandag was mijn laatste dag op het schooltje. Wat een verschil met vijf weken geleden. Ik heb de kinderen zien veranderen van apathisch op de mat zittend tot spelende kinderen. Ik hoop dat er iets van blijft hangen. Voor het afscheid was er taart, ik kreeg cadeautjes en heb alle kinderen en de leidsters omhelst. In het kantoortje kreeg ik de" wise owl" uitgereikt. Een uiltje gemaakt van kralen door de masai. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog de kosten voor mijn visum terug. Ontroert en met gemengde gevoelens al zwaaiend weggegaan. Dinsdagmorgen nog voor de laatste keer naar Moshi town en ook daar verschillende mensen gedag gezegd. In de middag mijn koffer ingepakt en alweer een afscheid, nu van kitolie home. De taxi kwam zowaar op tijd en om kwart voor tien 's avonds de lucht in. Om 7.15 woensdagmorgen geland op Schiphol.
Wat heb ik veel geleerd, wat heb ik veel gedaan! Nu zit ik een beetje verdwaasd, verbaast en onwennig op de bank. Ik bedank jullie voor het lezen, voor het meeleven en voor de reacties.

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Moshi

op avontuur:)

Recente Reisverslagen:

16 December 2017

terug

10 December 2017

dubbel

02 December 2017

Vakantie?

26 November 2017

Au en oh!

18 November 2017

armoede
Meta

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 13727

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2019 - 26 November 2019

Haidistrict

08 Februari 2017 - 14 Maart 2017

Moshi

Landen bezocht: