Nog even... - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu

Nog even...

Blijf op de hoogte en volg Meta

17 Februari 2017 | Tanzania, Moshi

Mijn aansluitstukje van de pc is weer gevonden. Ik vertelde aan bob, dat ik het kwijt was en vervolgens werd al het personeel opgetrommeld om zij aan zij (net als in opsporing verzocht) het terein af te lopen. Ik vond het lichtelijk ongemakkelijk. Maar het is wel gevonden! Daar ben ik dan wel weer blij om.
Vanavond is hier barbeque met live muziek. Ik zou eerst meedoen, maar ga met de moeder van shahrzad en haar man en shahrzad zelf uit eten. Achteraf misschien maar beter ook, want er hangt hier al en halve dag een geit aan een boom. Met deze hite lijkt me dat toch niet zo bevordelijk voor de staat van het vleees.

• 17 Februari 2017 - 15:55

Fenje:

ik had het vandaag zo koud, dat ik een uur onder een super hete douche
    ben gaan staan om wat sauna effect te creëren, en verder eten wij vanavond