Een dipje - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu Een dipje - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu

Een dipje

Blijf op de hoogte en volg Meta

19 Februari 2017 | Tanzania, Moshi

Vrijdagavond was het nog leuk. Lekker gedanst en ik had bijna verkering :).
Maar gisteren was het helemaal mis. Ik had het warm, ben gevallen, stukje van mijn bovengebit afgebroken, lek gestoken door de muggen en tot overmaat van ramp ook nog buikloop. Je begrijpt, het huilen stond mij nader dan het lachen. Heb de dag grotendeels in bed doorgebracht, had ook geen zin om ook maar iets te regelen. Aan het eind van de middag mezelf weer bijelkaar geraapt. Zo, n offday schijnt er bij te horen. Aan het eind van de middag dus een taxi gebeld en naar moshi town gereden. Daar bij het uninoncafe heerlijk salade en sandwich gegeten en inkopen gedaan om maandag speeldeeg met de kinderen te maken. Ben benieuwd wat ze daar mee doen. Ik heb een vaste taxichauffeur die ik altijd kan bellen, maar toen ik terug wilde stond er toevallig een taxi die vroeg of ik taxi nodig had. Ik vroeg hem wat het kostte (moet je altijd van te voren afspreken hier) en hij vroeg 10000 th. Nu reis ik normaal gesproken voor de helft, dus ik zei:no, no". Hij zakte naar 8000, 6000 en wilde niet voor minder. Ok, zei ik dan bel ik andere taxi. Ik betaal niet meer als 5000. Ok, ok, zei hij en hup, ik de taxi in. :). Ik leer hier veel:) . Nu (zondag) voel ik me een stuk beter en heb me weer geinstaleerd bij het zwembad van ameglodge. Gratis wifi, je wordt op je wenken bediend en heerlijke relax stoelen en parasols. Ik blijf hier tot het donker wordt!. Ik merk nu al dat mijnverblijf voor het schooltje eigenlijk veel te kort is. De leidsters willen echt wel leren en eigenlijk heb ik meer tijd, maar ook meer spullen nodig. Ik moet dus echt nog een keer terug. Ga dan wel in een iets luxere accommodatie zitten. (Met airco). Lezen jullie nog wel? Zie zo weinig reacties en dat vind ik juist zo leuk. Liefs van meta

  • 19 Februari 2017 - 11:20

    Roos:

    Lieve oma veel plezier,
    Liefst isabelle.

  • 19 Februari 2017 - 11:40

    Sonja:

    Hoi Meta,het is daar bij jou niet saai hé!gelukkig ben je alweer opgeknapt zo te lezen,je weet toch niet waardoor je ineens ziek word ,warmte, eten, hygiene bedenk het maar,ga maar lekker genieten vandaag onder je parasol!
    wij kijken altijd weer uit naar je volgende verhaal!het is net een serie [spannend en leerzaam],
    goed om te horen dat je wel wat kan bijdragen aan de leidsters!
    meta sterkte en vele groeten ook van Dick,
    liefs Sonja

  • 19 Februari 2017 - 12:14

    Marijke:

    Hoi Meta,, uiteraard lees ik je verslag met heel veel plezier en bewondering, dat je het doet. Hier is alles goed, gelukkig niet meer zo koud. Wens je nog een goede tijd, heel veel lieve groetjes van je schoonzus.

  • 21 Februari 2017 - 18:53

    Kiki:

    Hoi meta,
    Goed om te lezen dat het alweer goed met je gaat

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Moshi

op avontuur:)

Recente Reisverslagen:

16 December 2017

terug

10 December 2017

dubbel

02 December 2017

Vakantie?

26 November 2017

Au en oh!

18 November 2017

armoede
Meta

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 13719

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2019 - 26 November 2019

Haidistrict

08 Februari 2017 - 14 Maart 2017

Moshi

Landen bezocht: