Pole,pole - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu Pole,pole - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu

Pole,pole

Door: Meta

Blijf op de hoogte en volg Meta

17 Oktober 2017 | Tanzania, Moshi

Even snel een kort berichtje. Ik ben veilig aangekomen en het welkom was hartverwarmend. Op het vliegveld stond barak met een bord dat de kinderen gemaakt hadden. Welkome teacher meta. Helemaal versierd met tekeningen. De rit naar moshi was weer erg, maar heb ik overleeft. Het appartementje is klein maar leuk. Een eigen keukentje is heel fijn. De kinderen konden niet langer wachten volgens Christine, dus vanmorgen om 7.00 de deur uit. In Nederland is het dan 6.00. Ook op de deur van het schooltje hingen welkomstborden in het Engels en in het swahili. De kinderen vlogen op me af en wilden allemaal knuffelen. De eerste indruk viel me niet tegen. Het zag er nog vrij schoon en georganiseerd uit. Volgens Christine hadden ze de hele week schoongemaakt.

  • 17 Oktober 2017 - 21:14

    Sonja:

    leuk Meta om te horen ente zien dat zij je niet vergeten zijn!
    welterusten voorstraks en een fijne tijd samen met je kindertjes!
    vele groeten ,Sonja

  • 17 Oktober 2017 - 21:21

    Fenje:

    Hè, meisje wat leuk voor je en wat bijzonder in Afrika zo ver weg
    En jij daar uit Nederland zo welkom. Je hebt daar wel iets heel speciaals gedaan
    En dat wordt nu nog groter.
    Rustig aan hè met die tijden daar. Ze vragen veel denk ik doe kalm aan hè?.
    Tot hoors
    Fenje

  • 18 Oktober 2017 - 09:25

    Ingrid Vandaele:

    hoi Meta ,
    leuk te lezen dat je reis goed gegaan is .
    veel leuker is ..dat je in zo een warm nest ontvangen bent.
    zo zie je maar dat kinderen [h ] eerlijk zijn om mee te werken.
    ik wens je een hele fijn tijd daar , hou je haaks
    groetjes ingrid

  • 18 Oktober 2017 - 11:53

    Marijke:

    Hoi Meta,
    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen en dat je zo goed bent ontvangen. Is het erg warm? Ik wens je een goede tijd en geniet!!! Groetjes Marijke

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Moshi

op avontuur:)

Recente Reisverslagen:

16 December 2017

terug

10 December 2017

dubbel

02 December 2017

Vakantie?

26 November 2017

Au en oh!

18 November 2017

armoede
Meta

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 13682

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2019 - 26 November 2019

Haidistrict

08 Februari 2017 - 14 Maart 2017

Moshi

Landen bezocht: