Op weg naar... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu Op weg naar... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Meta Duijvenboden - WaarBenJij.nu

Op weg naar...

Blijf op de hoogte en volg Meta

07 Februari 2017 | Nederland, Scheveningen

Even wennen aan "waar ben jij nu". Ik had eerst een blog gemaakt, stuk overzichtelijker maar heel moeilijk om reacties te geven zo bleek. Dus nu dit maar eens uitproberen. De koffer met spelmateriaal zit zo vol dat mijn kleren er niet meer bij kunnen. Ik mag 23 kilo ruimbagage meenemen en 12 kilo aan handbagage. Daar kom ik flink overheen. Nu de KLM maar gemaild of ze wat extra bagage willen sponsoren, anders 160 euro bijbetalen!!!!
Denk zo af en toe wel: "waar begin ik aan"!, maar vind het ook wel leuk.

  • 07 Februari 2017 - 07:16

    Kiki Essa:

    Goede reis meta , geniet van je reis.

    Ik had al zo'n vermoeden , ik hoop
    Dat de bagage kwestie al geregeld is .

    Groetjes uit Holland , Karima

  • 07 Februari 2017 - 08:11

    Jittie:

    Meta, ik wens je een super tijd daar!!
    Hoop dat het lukt met de extra baggage.
    Ik volg je graag de komende weken.
    Liefs
    Jittie

  • 07 Februari 2017 - 09:16

    Marije:

    Hey dappere vrouw!
    Fijn dit bericht van jou. Ben heel benieuwd wat je gaat doen en ervaren. Alle goeds. Marije

  • 07 Februari 2017 - 12:38

    Patti:

    Hele mooie tijd toegewenst.
    Geniet van wat het land heeft te bieden maar geniet ook vooral van wat jij het land hebt te bieden xxx

  • 10 Februari 2017 - 11:25

    Sonja En Dick:

    Hoi Meta,
    goed om te horen dat je goed aangekomen bent!
    dus nu weet je als je koffie vraagt dat je bier krijgt!!
    hier is het koud hoor,nu om 11.25 -4gr.,de wind maakt het nog kouder [gevoel],
    Meta geniet ervan en we blijven je volgen!
    groeten uit Scheveningen,
    Sonja en Dickxxxx

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Moshi

op avontuur:)

Recente Reisverslagen:

16 December 2017

terug

10 December 2017

dubbel

02 December 2017

Vakantie?

26 November 2017

Au en oh!

18 November 2017

armoede
Meta

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 13763

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2019 - 26 November 2019

Haidistrict

08 Februari 2017 - 14 Maart 2017

Moshi

Landen bezocht: